Κυριακή 4 Νοεμβρίου 2007

Οισοφαγος

κοιταω σαν χαμένος την τηλεόραση.
νιωθω ηδη μια πικρή γεύση να κόβει περαστικές βόλτες στον φάρυγγα μου.
next station: οισοφάγος
εκει.μεταξυ συρμου και πλατφορμας.
τα ούλα μου, σωστό λατομείο.
κάτι πρέπει να κάνω.
ας πουμε να μαθω συντακτικο.
κλείστην, επιτέλους.
σίγουρα κάτι πρέπει να κάνω, μέχρι το πρωί.
οτιδήποτε.
να μάθω ισπανικά.
να γράψω ένα γράμμα στον Πάπα.
η, ακόμη καλύτερα να πάω στο μπάνιο και να αποκεφαλίσω όλα μου
τα ξυραφάκια. ναι, το βρήκα. αυτό θα τους μάθει να συμπεριφέρονται.
τα γαμημένα. μην βιάζεστε να με κατακρίνετε, δεν είμαι απο τους ανθρώπους που χαρακτηρίζονται κακεντρεχείς.
σημερα, όμως, κυρίες και κύριοι της αντιπολίτευσης,δεν μπορώ να ακούω τα γέλια τους απο την τηλεόραση.
μοιάζουν χαρούμενοι μέσα στα άσπρα, στα μπλέ ελεκτρίκ, στα ροζ τους.
μπούτια, κινητά τηλέφωνα, αυτοκίνητα, δάνεια, ένα σωρό άχρηστα πράγματα και ο Τσακ Νόρις μας μαθαίνει πως να γυμναστούμε,
φυσικά, όλα σε τιμή ευκαιρίας.
σίγουρα πράγματα, κορόιδο τους πιάνεις.
αλλάζω κανάλι.
το δελτίο ειδήσεων δεν έλεγε και τίποτα το συγκλονιστικά ενδιαφέρον.
βόμβα, ήταν, λέει, ακόμη ένας παλαβός στο δρόμο για τον προσωπικό του
παράδεισο. κρίμα που έγινε χίλια κομμάτια, και δεν βρήκαμε το εισιτήριο.
η στο δρόμο για το χώμα, απο όσο μπορώ να γνωρίζω.






αλλά αυτά συμβαίνουν κάτι χιλιάδες χιλιόμετρα μακριά, σε άλλη χώρα, σε άλλο πλανήτη και
το gin στην απο εδώ πλευρά, αρχίζει και τελειώνει.
όσο για μενα, θα περπατάω τους δρόμους την νυχτα και θα κρατώ μια χαρά την τεμπελιά μου οχυρωμένη.
θα φυλάσσομαι με ηλίθιες δικαιολογίες που θα παρουσιαζουν σοβαρά γεγονότα.
θα κρατιέμει από τα γονίδια του μπεκρή.
και η γκρίζα άσφαλτος θα μου μιλάει την ώρα που με την πλάτη μου σκάβω τοίχους σε μαγαζιά να μπω μέσα.
θα τα βρούμε το πρωί.

ξύπνησα σε ένα άδειο γήπεδο, καθόμουν μόνος στις κερκίδες και μετρούσα τα καθίσματα.
δεν επρεπε να ειμαι εδω.
πουτανα κεταμινη, εισαι μονο για τα αλογα.
σηκωνομαι,και περπαταω προς την εξοδο.
προφανως, το ματς εχει ληξει.
εδω και καιρο.
δεν εχω τιποτα να χασω.
εκτος απο τα κλειδια μου, την ισορροπια μου και την αξιοπρεπεια μου.

6 σχόλια:

The Motorcycle boy είπε...

Ρε γαμημένε!

Balidor είπε...

Γκλουπ !

The Gardener είπε...

trelo bounceriliki paizei edw mesa, prepei na perasw kai word verification gia na pw ena sinanai giavroum. se (ksanamana) (tou tou rourourou) bookmarkarame, na doume gia poso. oute emena de diaskedazw auti ti stigmi. paw na koitaksw tis piks tis ksereispoias sto maispeis na ksexarmaniasw.

The Motorcycle boy είπε...

Το λοιπόν -λοιπόν. Τηλέφωνό σου πάλι δεν έχω (όταν καλώ μου κάνει πλάκα η εταιρεία χαρακτηρίζοντάς σε "ανύπαρκτο και ανυπόστατο"). Την Κυριακή θα μαζωχτούμε για τα γνωστά -επικοινώνησε με μέιλ γιατί κι εγώ έχω αλλάξει νούμερο (τηλεφώνου).
Την άλλη Τετάρτη τελικά (στις 14) παίζουν οι Ded City Jetz το After Dark και λέμε να πάμε.

Δώσε κανένα σήμα ρε καπετάνιε!

pretty worn heel είπε...

Ελπίζω να βρήκες τα κλειδιά σου. Για την ισορροπία και την αψιοπρέπεια δε με νοιαζει. Δεν τους εχω και μεγαλη εκτίμηση.

SputnikMonroe είπε...

δεν τα βρηκα.
εδω σου λεω ξυπνησα στο γηπεδο του Εθνικου Αστερα.
Ναι, δεν ειχε ματς.